4.BAŞARI-1 (V, F/B TEST SINAVLAR-%80) (ÖDEVLER HARİÇ)
% 40 V + %60 F+B olarak görülse de (%20 V ve %20p F/B) (dosyaları sınav teslimli) 2 ayrı ödev içerir!
2 ödev vermeyen, 5 ve üstü haftalarda canlı derslere de devam etmeyen öğrenci devamsızlıktan kalır!
5.BAŞARI 2-(V KADEMELİ 1.ÖDEV KATKISI)
(Kademelendirme; teslimler ve usul yani şekil kurallarıyla ilgilidir.)
1.V:
Vizede 1.ödev de (%20) teslim edilmişse puanı vize notuna (%40 içinde %20 olarak) doğrudan yansır!
6.BAŞARI 3-(F/B KADEMELİ 2.ÖDEV KATKISI)
2.F/B:
Finalde ve Büt.te ise 2.ödev de (%20) teslim edilmişse o puanda ya final notuna ya da büt. notuna (%40 içinde %20 olarak) doğrudan (alttaki şarttaki gibi) “öğrenci lehine” yansır:
F:
Finalde <40p/80p (sabit kriter !) alan doğrudan Büt.e kalır!
(>40p/80p Öğrencinin başarısında 2.ödev-20p öğrenci katkısı ya değerlendirilip verilir,
öğrenci yine başarısız olursa, büt.te 2.ödevin de yeniden geliştirilmesi beklenerek Büt. de de yeniden teslimle tekrar değerlendirilecektir bırakılır.)
B:
Büt.te <55p/80p (sabit kriter !) alan doğrudan kalır!
(55p/80p Öğrencinin başarısında 2.ödev-20p öğrenci katkısı yeniden teslimle tekrar değerlendirilip verilir.)
Altta ödevlerin diğer ayrıntıları da ayrıca açıklanmıştır.
Gönüllü öğrenciler:
Alttaki ödev tablosundan oluşan listeleri öğrenciler oluşturur ve her hafta güncelleyerek dersin adresine teslim eder!
Gönüllü bir öğrenci; 1.ö 1.k öğrenci-sayfa dağılım tablosundan sorumlu olur!
Gönüllü bir öğrenci; 2.ö konusu/öğrenci dağılım tablosundan sorumlu olur!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bak
3-22-KS-DUY-ÖLÇ-VFB Sınavları ve %20 Ödev içeren değerlendirme ölçütleri
https://mergen.btk.gov.tr/courses/95996/pages/3-22-ks-duy-olc-vfb-sinavlari
3-22-KS-DUY-ÖLÇ-VFB Sınavları ve %20 Ödev içeren değerlendirme ölçütleri
Ekler:
T4-VFB322
Anlaşılırlığı kolaylaştırma açısından tablolar da T4 hazırlanmaktadır. İzleyiniz.
Sizler de ödev sunumlarınızı, tablolarla da destekleyerek ve şematik görselleştirmeler yaratarak özetlerinizi etkin ve kullanılır kılın!
--- 2.durum: (Öğrenci ödevde başarılıdır ve sınavlarda da başarısını perçinler.)Anlaşılırlığı kolaylaştırma açısından tablolar da T4 hazırlanmaktadır. İzleyiniz.
Sizler de ödev sunumlarınızı, tablolarla da destekleyerek ve şematik görselleştirmeler yaratarak özetlerinizi etkin ve kullanılır kılın!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder